Ogłoszenie o konkursie ofert: Prowadzenie zajęć stacjonarnych w Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora przy Miejskim Centrum Medycznym „Widzew” w Łodzi -nabór otwarty.
Załączniki:
0. OGŁOSZENIE O KONKURSIE (PDF, 48 KB)
1. SPECYFIKACJA - KONKURS OFERT (DOC, 195 KB)
2. FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY pakiety nr 1 - 5 (XLS, 80 KB)
3. FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY pakiet nr 6 (XLS, 27KB)
AKTUALIZACJA 09.02.2024
5. PYTANIA I ODPOWIEDZI (DOC, 47KB)
6. OGŁOSZENIE O KONKURSIE_ zmiana (PDF. 49KB)
7. FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY pakiety nr 1 – 5_zmiana (XLS, 80KB)
8. FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY pakiet nr 6_zmiana (XLS, 27KB)
AKTUALIZACJA 13.02.2024
9. PYTANIA I ODPOWIEDZI_2 (DOC, 50KB)
AKTUALIZACJA 15.02.2024
Załączniki:
1) ZESTAWIENIE SKŁADANYCH OFERT (DOCX, 15KB)
2) OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA (DOC, 43KB)
Ogłoszenie o konkursie ofert
Prowadzenie zajęć stacjonarnych w Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora przy Miejskim Centrum Medycznym „Widzew” w Łodzi
1) Ogłoszenie o Konkursie (DOC, 19KB)
2) Specyfikacja Warunków Konkursu Ofert (DOC, 27KB)
3) Formularz ofertowy (DOC, 51KB)
4) Projekt umowy - działalność (DOC, 26KB)
5) Projekt umowy - zlecenie (DOC, 51KB)
Świadczenie usług diagnostyki laboratoryjnej dla Miejskiego Centrum Medycznego Widzew w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157 - sprawa MCM”W” 01/2024.
0. OGŁOSZENIE O KONKURSIE (PDF, 45KB)
1. SPECYFIKACJA - KONKURS OFERT (DOC, 189KB)
2. FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY (XLS, 84KB)
AKTUALIZACJA 24.01.2024
0. PYTANIA I ODPOWIEDZI(DOC, 96 KB)
1. OGŁOSZENIE O KONKURSIE z dn. 23.01.2023 r. dot. ZMIANY(PDF, 44KB)
2. SPECYFIKACJA - KONKURS OFERT_zmiana(DOC, 96KB)
3. FORMULARZ ASORTYMENTOWO -CENOWY_zmiana(XLS, 84 KB)
4. WZÓR UMOWY_zmiana(DOC, 155KB)
PISEMNY PRZETARG
w sprawie wyboru firmy audytorskiej do przeprowadzenia badań rocznych sprawozdań finansowych dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi
przy ul. Piłsudskiego 157 - sprawa nr MCM”W”/23/2023.
Załączniki:
Miejskie Centrum Medyczne "Widzew" w Łodzi 92-332 Łódź, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 157 działając na podstawie oszacowanej wartości zamówienia poniżej 130 000 PLN zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.) zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu na:
Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach projektu „Wdrożenie e-usług
w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia” dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
- sprawa MCM”W”17/2023
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w ramach:
Pakiet nr 1: Serwer - 1 szt. spełniający parametry techniczne sprecyzowane w załączniku
nr 2 do SWZ „Zestawienie Parametrów Technicznych”.
Załączniki:
- ZAPYTANIE CENOWE (PDF, 190 kB)
- ZAŁĄCZNIK NR 2 ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH (PDF, 91kB)
- WZÓR UMOWY (PDF, 146kB)
- Lista CPU Benchmarks w załączeniu do swz (PDF, 5,1 MB)
- PYTANIA I ODPOWIEDZI (PDF, 86 kB)
- ZAŁĄCZNIK NR 2_MODYFIKACJA (PDF, 91kB)
- PYTANIA I ODPOWIEDZI 2 (PDF, 190KB)
- ZESTAWIENIE ZŁOŻONYCH OFERT (PDF, 168KB)
- OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA (PDF, 444KB)
Ogłoszenie dotyczące zamówienia, dla którego nie ma obowiązku stosowania ustawy Pzp zamieszczono na https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe zamówienie realizowane w związku z powierzeniem Grantu przez Grantodawcę Ministra Zdrowia, na realizację Przedsięwzięcia pn. Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim „e-usługi POZ”)”, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 nr POIS.11.03.00-00-0074/22, dla którego została zawarta umowa nr UM.POZ2.U-9007.2022-00/4559/2023/324 pomiędzy MCM Widzew w Łodzi a Skarbem Państwa – Ministrem Zdrowia w Warszawie. Wysokość Grantu wynosi 136.219,60 PLN (słownie: sto trzydzieści sześć tysięcy dwieście dziewiętnaście złotych 60/100).
Zamawiający informuje o postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 i następnych w oparciu o ustawę z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)
Informujemy, że dokumentacja przetargu udostępniona jest na stronie prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl'
Załączniki:
- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (PDF, 191KB)
- SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (PDF, 2MB)
- WZÓR UMOWY (PDF, 744KB)
- ZAŁĄCZNIK NR 2 ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH (PDF, 948KB)
- Lista CPU Benchmarks w załączeniu do swz (PDF, 25MB)
- OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA(PDF, 36KB)
- Informacja do swz, zmiana terminu składania ofert (DOCX, 100KB)
- PYTANIA I ODPOWIEDZI (PDF, 328KB)
- OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (PDF, 36KB)
- Załącznik nr 2_parametry IT 2023_swz_07.07.2023_modyfikacja (DOCX, 112KB)
- SWZ_tryb_podstawowy_BZP_IT_07.07.2023_Modyfikacja (DOCX, 224KB)
- Informacja o modyfikacji 07.07.2023 (DOC, 87KB)
- OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (PDF, 37KB)
Aktualizacja 17.07
- INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA (PDF, 499KB)
- ZESTAWIENIE SKŁADANYCH OFERT (PDF, 452KB)
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-250cf96f-14fe-11ee-9aa3-96d3b4440790
Powyższe zamówienie realizowane w związku z powierzeniem Grantu przez Grantodawcę Ministra Zdrowia, na realizację Przedsięwzięcia pn. Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim „e-usługi POZ”)”, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 nr POIS.11.03.00-00-0074/22, dla którego została zawarta umowa nr UM.POZ2.U-9007.2022-00/4559/2023/324 pomiędzy MCM Widzew w Łodzi a Skarbem Państwa – Ministrem Zdrowia w Warszawie
Zamawiający informuje o postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 i następnych w oparciu o ustawę z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)
Informujemy, że dokumentacja przetargu udostępniona jest na stronie prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl
Załącznik nr 0. - Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 144KB)
Załącznik nr 1. - Specyfikacja warunków zamówienia(DOCX, 191KB)
Załącznik nr 2. - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (DOC, 168KB)
Załącznik nr 3. - Umowa wzór (DOCX, 56KB)
Załącznik nr 4. - Rzut - parter (PDF, 110KB)
Załącznik nr 5. - Rzut I piętro (PDF, 109KB)
Aktualizacja 21.02.2023
Załącznik nr 1. - Pytania i odpowiedzi (DOC, 212KB)
Załącznik nr 2. - Rzut - parter (PNG, 3,39MB)
Załącznik nr 3. - Rzut I piętro (PNG, 3,29MB)
Aktualizacja 23.02.2023
Załącznik nr 1. - Pytania i odpowiedzi II (DOC, 261KB)
Załącznik nr 2. - OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (PDF, 34KB)
0. OGŁOSZENIE O KONKURSIE (PDF, 31KB)
1. ZAPROSZENIE SPECYFIKACJA - KONKURS OFERT (DOC, 184KB)
2. FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY (XLS, 73KB)
4. PYTANIA I ODPOWIEDZI (DOC, 68KB)
5. OGŁOSZENIE O KONKURSIE z dn. 18.01.2023 r.zmiana (PDF, 43KB)
6. ZAPROSZENIE SPECYFIKACJA - KONKURS OFERT zmiana (DOC, 187 KB)
7. FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY zmiana pakiet nr 3. (XLS, 31KB)
Dostawa aparatu USG z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew”
w Łodzi al. Piłsudskiego 157 – Sprawa nr MCM”W”/ZP-5/2022
Zamawiający informuje o postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 i następnych w oparciu o ustawę z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)
Informujemy, że dokumentacja przetargu udostępniona jest na stronie prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/2036a3f6-0f9c-4b58-b1df-9ade24c5fd4a
Załącznik nr 0. - Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 160 KB)
Załącznik nr 1. - Specyfikacja warunków zamówienia (PDF, 965 KB)
Załącznik nr 2. - Parametry techniczne zał. nr 2 (PDF, 321 KB)
Sprzedaż i dostawa środków chemicznych - sprawa MCM „W” 37/ 2022
Pliki
0. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (PDF, 41 KB)
Rozbudowa użytkowanego przez Zamawiającego
zestawu radiografii cyfrowej o dodatkowy detektor
– Sprawa nr MCM „W” / 16 / 2022
Załącznik nr 1. - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU(PDF, 36KB)
Załącznik nr 2. - SPECYFIKACJA - KONKURS OFERT(DOC, 163KB)
ADAPTACJA POMIESZCZENIA PRZEZNACZONEGO NA KRIOTERAPIE
MIEJSKIE CENTRUM POMOCY "WIDZEW" W ŁODZ 92-332 ŁÓDŹ, UL. PIŁSUDSKIEGO 157
– Sprawa nr MCM „W” / 13 / 2022
Załącznik nr 1. - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU(PDF, 36KB)
Załącznik nr 2. - SPECYFIKACJA - KONKURS OFERT(DOC, 160KB)
Załącznik nr 3. - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA(DOCX, 395KB)
Załącznik nr 4. - RZUTY POMIESZCZEŃ(PDF, 557KB)
Zamawiający informuje o postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 i następnych w oparciu o ustawę z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.)
Informujemy, że dokumentacja przetargu udostępniona jest na stronie prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6cbf3743-88e5-47f8-aaba-7c56af486abd
Zamawiający informuje o postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 i następnych w oparciu o ustawę z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.)
Informujemy, że dokumentacja przetargu udostępniona jest na stronie prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/
Zamawiający informuje o postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 i następnych w oparciu o ustawę z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.)
Informujemy, że dokumentacja przetargu udostępniona jest na stronie prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/15a912ee-f84c-4375-8aec-4ed7e6ee526b
OGŁOSZENIE O KONKURSIE (18.01.2022r.) (DOCX, 317kB)
SPECYFIKACJA WYKONANIA ZAMÓWIENIA (18.01.2022r.) (DOC, 235kB)
ZAŁĄCZNIK NR 2 - FORMULARZ CENOWY (18.01.2022r.) (XLS, 73kB)
PYTANIA I ODPOWIEDZI (20.01.2022r.) (PDF, 455kB)
PYTANIA I ODPOWIEDZI 2 (24.01.2022r.) (PDF, 426kB)
ZAŁĄCZNIK NR 2 - FORMULARZ CENOWY - modyfikacja (24.01.2022r.) (PDF, 77kB)
PYTANIE I ODPOWIEDZI 3 (25.01.2022r.) (PDF, 335kB)
ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY - modyfikacja (25.01.2022r.) (DOC, 84kB)
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA (27.01.2022r.) (DOC, 43 kB)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (13.10.2020)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (13.10.2020)
KSIĄŻKA PRZEDMIARÓW – 1 plik (13.10.2020)
PROJEKT BUDOWLANY - OPIS TECHNICZNY - 1 plik (13.10.2020)
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH – 1 plik (13.10.2020)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (15.10.2020)
INFORMACJA O ZAMIESZCZENIU STWiOR wraz z LINKIEM (16.10.2020)
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE (19.10.2020)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (21.10.2019r.)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (21.10.2019r.)
PROJEKT BUDOWLANY - OPIS TECHNICZNY - 1 plik (21.10.2019r.)
PROJEKT BUDOWLANY - RYSUNKI – 1 plik (21.10.2019r.)
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH – 1 plik (21.10.2019r.)
KSIĄŻKA PRZEDMIARÓW – 1 plik (21.10.2019r.)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (18.06.2019r.)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (18.062019r.)
RYSUNKI – 21 szt. (18.06.2019r.)
OPIS TECHNICZNY – 1 plik (18.06.2019r.)
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA – 1 plik (18.06.2019r.)
KSIĄŻKA PRZEDMIARÓW – 1 plik (18.06.2019r.)
ZESTAWIENIE SKŁADANYCH OFERT ZGODNIE Z ART 86 UST. 5. USTAWY PZP (04.07.2019r.)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (22.05.2019r.)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (22.05.2019r.)
OPIS TECHNICZNY / PROJEKT – 1 plik (22.05.2019r.)
RYSUNKI – 1 plik / 3 rys. (22.05.2019r.)
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH – 1 plik (22.05.2019r.)
KSIĄŻKA PRZEDMIARÓW – 1 plik (22.05.2019r.)
PYTANIA I ODPOWIEDZI (30.05.2019r.)
ZESTAWIENIE SKŁADANYCH OFERT ZGODNIE Z ART 86 UST. 5. USTAWY PZP (10.06.2019r.)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (22.03.2019r.)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (22.03.2019r.)
ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH – ZAŁĄCZNIK NR 2 (22.03.2019r.)
INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU SKŁADANIA OFERT (28.03.2019r.)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (28.03.2019r.)
PYTANIA I ODPOWIEDZI (01.04.2019r.)
ZESTAWIENIE SKŁADANYCH OFERT ZGODNIE Z ART 86 UST. 5. USTAWY PZP (04.04.2019r.)
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA (23.04.2019r.)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (28.02.2019r.)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (28.02.2019r.)
RYSUNKI – 1 folder (28.02.2019r.)
WIZUALIZACJE – 5 folderów (28.02.2019r.)
OPIS TECHNICZNY – 1 plik (28.02.2019r.)
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA – 1 plik (28.02.2019r.)
SALA ĆWICZEŃ – 5 plików (28.02.2019r.)
KSIĄŻKA PRZEDMIARÓW – 1 plik (28.02.2019r.)
PYTANIA I ODPOWIEDZI (12.03.2019r.)
ZESTAWIENIE SKŁADANYCH OFERT ZGODNIE Z ART 86 UST. 5. USTAWY PZP(18.03.2019r.)
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA (04.04.2019r.)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (05-02-2019)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA(05-02-2019)
ARCHITEKTURA – 2 pliki (05-02-2019)
PROJEKT DROGOWY – 5 plików (05-02-2019)
PROJEKT SANITARNY – 16 plików (05-02-2019)
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA – 1 plik(05-02-2019)
ZBIORNIK RETENCYJNY – 2 pliki (05-02-2019)
INFORMACJE DODATKOWE DOT. PROJEKTU SST – 2 pliki (05-02-2019)
KSIĄŻKA PRZEDMIARÓW – 1 plik (05-02-2019)
ZESTAWIENIE SKŁADANYCH OFERT ZGODNIE Z ART 86 UST. 5. USTAWY PZP (20-02-2019)
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA (07-03-2019)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Projekt budowlany pomieszczeń poradni (1 plik)
Projekt budowlany pomieszczeń poradni (2 plik)
Projekt budowlany pomieszczeń poradni (3 plik)
Projekt budowlany pomieszczeń poradni (4 plik)
Projekt budowlany pomieszczeń poradni (5 plik)
Projekt budowlany pomieszczeń poradni (6 plik)
Projekt budowlany pomieszczeń poradni (7 plik)
Projekt budowlany pomieszczeń poradni (8 plik)
Projekt budowlany pomieszczeń poradni (9 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (1 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (2 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (3 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (4 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (5 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (6 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (7 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (8 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (9 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (10 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (11 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (12 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (13 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (14 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (15 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (16 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (17 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (18 plik)
Projekt instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poradni (19 plik)
Książka przedmiarów instalacji elektrycznych (Ginekologia)
Książka przedmiarów instalacji elektrycznych (Laryngologia)
Książka przedmiarów instalacji elektrycznych (Ortopedia)
Książka przedmiarów prac budowlanych (łącznie)
Informacja o udostępnieniu pików książki przedmiarów w wersji ath
Książka przedmiarów instalacji elektrycznych (Ginekologia) wersja ath
Książka przedmiarów instalacji elektrycznych (Laryngologia) wersja ath
Książka przedmiarów instalacji elektrycznych (Ortopedia) wersja ath
Książka przedmiarów prac budowlanych (łącznie) wersja ath
ZESTAWIENIE SKŁADANYCH OFERT ZGODNIE Z ART 86 UST. 5. USTAWY PZP
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Strona 1 z 2